WARM!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlieke Balkom - WaarBenJij.nu WARM!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marlieke Balkom - WaarBenJij.nu

WARM!!!!

Blijf op de hoogte en volg Marlieke

03 September 2015 | Suriname, Paramaribo

Dinsdagavond laat kwam ik aan (3.30 Nederlandse tijd), er stond een groot ontvangstcomité voor me klaar van ongeveer 15 meiden. Heel erg lief maar na die lange reis toch maar besloten om nog een beetje op tijd te gaan slapen. De volgende ochtend, na 4 uurtjes slaap ongeveer, was het tijdsverschil flink wennen maar goed een flinke jetlag laat gelukkig nog op zich wachten.

Wat een hitte overdag, nu snap ik waarom de mensen hier het allemaal wat rustiger aan doen, VEEEL TE WARM. Gelukkig de eerste dag in de ochtend al een privé rondleiding gekregen van een lieftallige mede-Rucphenner :). Lekker geluncht bij Zus en Zo en onder andere naar de Palmentuin geweest.

Vandaag heb ik samen met een paar huisgenootjes de toerist uitgehangen en onze eerste tropische regenbui meegemaakt. Vanavond gaan we voor het eerst stappen bij Havanna wat hopelijk net zo leuk wordt als gister bij de karaoke bar! It was fun :)

Qua dieren voor de liefhebbers, ik zat net oog in oog met een reuze kikker :O. Voor de rest zien we kleine salamandertjes en muggen om niet te vergeten.

Over afgelopen dagen kan ik niet echt meer vertellen dus ik spreek jullie binnenkort weer! X

• 04 September 2015 - 21:48

Anja:

hoi,marlieke dus al even tijd genomen om wat te pennen, leuk, leuk ook dat t allemaal zo "warm"klinkt. haha. geniet ze en hou ons een beetje op de hoogte.

• 04 September 2015 - 21:54

Annelijn:

Aha, misschien dat Internet het ook wat rustiger aan doet ivm. Warmte.... ?? Vandaar dat je site mis. Niet op facebook gedeeld kon worden;).

Dit verhaaltje vinden we natuurlijk veeeeel te kort. We willen nog meer weten . Welke Surinaamse woorden ken je al? Heb je je stage al gezien? En de volgende keer fotoos?

Leuk om je te volgen! Geniet daar! Xx lijn en loek.

• 04 September 2015 - 23:38

Els:

het Marlieke leuk hoor dat je ons via deze site op de hoogte houd en mee laat genieten
    Van al je belevenissen
    Hier is het stilletjes en Saartje snapt er niks van
    Maar ja dan zal ik jou verhaaltjes wel even voorlezen hahaha
    Heel veel succes En liefs xxxxxxx

• 06 September 2015 - 13:35

Colinda:

Hey Marlieke! Leuk om al jouw avonturen te kunnen volgen! Stuur maar een beetje warmte deze kant op ;) Veel plezier daar!!!!

• 06 September 2015 - 13:56

Jeannette:

Hoi Marlieke fijn om te kunnen lezen hoe het met je gaat .
    Heel veel plezier en lekker genieten

• 08 September 2015 - 18:18

Anja: